sobota, 12 października 2013

Watermark

Hej,
Potrzebuje pomocy z watermark'iem/podpisem do mojego kanału na YouTube i mam nadzieje, że znajdzie się ktoś zainteresowany wykonaniem mi go, oczywiście pod każdym filmikiem jaki wstawię napisze kto jest jego autorem i podam linka do jego strony internetowej lub strony na której ma konto.

Moje wymagania:

  • Tekst: JulaMisiak
  • Kolor: Biały (może być z gradientem)
  • Cień
  • Do reszty pozostawiam wam wolną rękę


Piszcie do mnie na mojego gmail'a - kat5615@gmail.com

Prace przyjmuje do 1 Listopada a potem sama wybiorę podpis który spodoba mi się najbardziej :)

2 komentarze:

  1. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, i zauroczyłam sie szablonem ♥ A piosenka w tle dodaje temu blogowi wielkiego uroku : ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na baack-to-december.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Proponuje współpracę z moim blogiem graficznym
    [ http://stunninggraphics.blogspot.com/ ] Prosze o odpowiedź u mnie na blogu :))

    Pozdrawiam, StunningGraphics :))

    OdpowiedzUsuń