środa, 16 stycznia 2013

05 paradise

Hej :P
Zmieniłam szablon :) co o nim myślicie?
Musze przyznać, że jestem mile zaskoczona waszymi komentarzami na DA i ciesze się, że tak dużo osób skłoniło się w ogóle do skomentowania :)

Oraz mam do was 2 pytania :P
1. Co myślicie o Retouch'ach i czybyście chcieli je oglądać w moim wykonaniu??
niedawno się nimi zainteresowałam, znalazłam również instrukcje i postanowiłam, że się nauczę :P
2. Ostatnio się zastanawiałam nad rozpoczęciem tworzenia instrukcji. A pytanie jest takie czy chcielibyście abym je tworzyła i czybyście z nich korzystali?? Bo nie mam sensu się wysilać jeśli nikt tego nie doceni.

na deser koloryzacje:

xoxo
Jula

3 komentarze:

  1. Retush?
    Pierwsze w życiu słyszę... Ponglish?
    Chyba Retouch.
    Doprawdy, teraz żeś dowaliła takim błędem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się na takich rzeczach jeszcze za dobrze...
      dopiero wchodzę w świat grafiki...
      napisałam tak jak miałam na instrukcji ale pewnie masz racje zaraz poprawię :)

      Usuń
  2. Hej, hej :D Moje zdanie o szablonie już znasz - piękny <33
    Retusz ...? Chętnie zobaczę jak Ci wychodzi :D
    A z instrukcji chętnie skorzystam jak będzie ;*

    OdpowiedzUsuń